פתח תפריט
חייגו אלינו 054-3093333 כתבו לנו למייל נמצאים גם באינסטגרם בקרו אותנו בפייסבוק צפו בערוץ היוטיוב שלנו התקשרות באמצעות הוואטסאפ
 

INVERNESS Israel

ניקוב חורים באוזניים

עם סגר בצורת כובע

אינברנס ישראל >בלוג 2 >

איך עושים עגיל באף לבד

איך עושים עגיל באף. נזם – טיפול והחלמה

נזם קטן באף מתאים מאד למי שמעוניין בנצנוץ עדין או בתכשיט מינימליסטי מצד אחד, ומצד שני, נזם באף קיים גם בעיצובים ודגמים בולטים יותר, למי שמחפש תכשיט עם נוכחות.

 

לכל השואלים איך עושים עגיל באף לבד, ההמלצה היא – לוותר על הרעיון ולפנות לאיש מקצוע, המתמחה בפירסינג של עגיל באף. הסיבה לכך היא, שמדובר באזור סחוסי ורקמת סחוס היא רקמה דלה בכלי דם, שמשך הריפוי שלה ממושך יחסית לרקמות אחרות בגוף. ככל שזמן ריפוי הפצע מתארך, כך הוא חשוף יותר לכניסת מזהמים.

 

זיהום באף כאיבר המחובר לראש ולסינוסים עלול להתפשט בקלות לחלקים אחרים בראש - עניין שאיש אינו רוצה להסתבך בו ומלבד זאת, זיהום עלול להותיר צלקות ולפגום בצורת האף.

 

טכניקת הניקוב יכולה להשפיע מאד על איכות ומהירות ההחלמה ולכן, כדי לצמצם סיכון לזיהומים, יש לבצע את הניקוב ביד מיומנת ובשיטה סטרילית.

 

אז איפה עושים עגיל באף? רק במקום מוכר, מומלץ ואמין, ובידי מומחה שהוכשר לכך.

 

איך לטפל בעגיל באף

ההקפדה על טיפול בעגיל באף על בסיס יום יומי חשובה מאד במשך כל תקופת הריפוי וההחלמה של הפצע.

 

איך לטפל בנזם חדש?

 

עגיל באף - החלמה

החלמת פירסינג באף היא כאמור ארוכה יחסית ויכולה להימשך מספר חודשים ולפעמים גם חצי שנה – תלוי באזור באף בו הוכנס העגיל. בהחלמתו של עגיל באף – טיפול נכון וסדיר הוא גורם משמעותי וחשוב להקפיד על הנחיות הטיפול שנותן איש הפירסינג.

 

אנחנו ב"אינברנס ישראל" מתמחים בפירסינג באוזניים ובאף ומשתמשים בשיטה המתקדמת ביותר בתחום. תמצאו אצלנו מבחר עצום של עגילים ייעודיים לפירסינג וליווי צמוד החל מבחירת העגיל המתאים, ניקוב החור וההדרכה המדויקת לטיפול במקום עד להחלמה מלאה.

 

אל תנסו לבד בבית. צרו קשר:

בטלפון:  03-6826650   |   054-3320201   |   054-3093333

או באמצעות טופס הפנייה בדף "צור קשר" באתר.

 

הרשמה לרשימת תפוצה

יש לכם שאלה?
 
משרד – 03-6826650   |   054-3320201   |   054-3093333
INVERNESS Israel

 

 

הפעל נגישות

בניית אתרים