פתח תפריט
חייגו אלינו 054-3093333 כתבו לנו למייל נמצאים גם באינסטגרם בקרו אותנו בפייסבוק צפו בערוץ היוטיוב שלנו התקשרות באמצעות הוואטסאפ
 

INVERNESS Israel

ניקוב חורים באוזניים

עם סגר בצורת כובע

אינברנס ישראל >מאמרים > נזם-לאף > חורים-באוזניים-לילדות >

חורים באוזניים לילדות

 

חורים באוזניים לילדות הינו צעד משמעותי בחייה של כל צעירה בארץ ובכלל. מדובר בפתרון מרשים באמצעותו ניתן יהיה ליצור הופעה שובבה וייחודית. כל אחת ואחת מאתנו מחפשת אחר דרכים חדשות לשדרג את ההופעה שלה בהצלחה – כאשר הגיל והמודעות לכך מגיעים בשלבים מוקדמים למדי. מתעניינים בניקוב לילדות שלכם? ברצונכם לוודא כי פעולת ניקוב החורים תתבצע על הצד הטוב והמקצועי ביותר? יש לוודא כי ניקוב החורים באוזניים יתבצעו עם סגר בטחון בצורת כובע. פטנט ייחודי זה פותח על ידי חברת Inverness – כאשר חברת סטארבוקס משמשת כנציגה הישראלית הבלעדית שלה. מעבר לכך, ניתן להשיג את עגילי החברה ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם.

 

חורים באוזניים לילדות: לשאול את השאלות החשובות

 

כיום, המודעות לאסתטיקה ולייצוגיות הולכת ותופסת מקום משמעותי בחיינו. כמו כן, הגיל בו אנו מתחילים להשקיע בעצמנו הולך ויורד גם כן – כאשר ילדות רבות מבקשות חורים באוזניים שלהן. תוהים מהו הגיל המוקדם והנכון לניקוב האוזניים? מעוניינים לוודא כי ניקוב באוזניים לילדות יתבצע כראוי? כדי לקבל את המענה על כל השאלות, יש להתייעץ עם הגורמים הרלוונטיים. במילים אחרות, בין אם מדובר בחברים, בני משפחה או שמא מדובר בעמיתים לעבודה – רצוי לקבל את חוות דעתם והמלצותיהם בכל הנוגע למומחים בתחום ניקוב חורים באוזניים לילדות.

בבואכם ליצור קשר עם מומחים אלו, יש לדון במספר היבטים עיקריים. כמו מה למשל? ראשית כל, יש לברר מהו המיקום העדיף ביותר לניקוב האוזניים של ילדות. כמו כן, חשוב לא פחות לבחור את סוג העגיל עמו ישתמשו לצורך הניקוב. מעבר לכך, מומלץ לדון בנקודות נוספות כדוגמת הטיפול באזור הניקוב לצד אלמנטים רבים נוספים. בהצלחה!

 

שיטה מתקדמת לניקוב

 

לאורך השנים, ניתן לראות תינוקות וילדות רבות עם אוזניים מקושטות בעגילים. מדובר בתופעה הצוברת תאוצה. מעוניינים גם אתם בניקוב אוזניהן של בנותיכם? כל שעליכם לעשות הוא לוודא כי ניקוב האוזניים יתבצע בהתאם לפטנט שפתחה Inverness, שיטה הכוללת ניקוב עם סגר בטחון בצורת כובע.

הרשמה לרשימת תפוצה

יש לכם שאלה?
 
משרד – 03-6826650   |   054-3320201   |   054-3093333
INVERNESS Israel

 

 

הפעל נגישות

בניית אתרים