פתח תפריט
חייגו אלינו 054-3093333 כתבו לנו למייל נמצאים גם באינסטגרם בקרו אותנו בפייסבוק צפו בערוץ היוטיוב שלנו התקשרות באמצעות הוואטסאפ
 

INVERNESS Israel

ניקוב חורים באוזניים

עם סגר בצורת כובע

אינברנס ישראל >מאמרים > נזם-לאף > חורים-באוזניים-לילדות > ניקוב-חורים-באוזניים-לתינוקות >

ניקוב חורים באוזניים לתינוקות

 

ניקוב חורים באוזניים לתינוקות יתבצע במומחיות ובהכשרה הרלוונטית. לאורך התקופה האחרונה, ניתן לראות יותר ויותר תינוקות בעגלות – כאשר את אוזניהם מקשטים עגילים. בין אם מדובר בנסיבות תרבותיות או שמא מדובר בהיבטים אחרים, כדי להתחיל מוקדם ולנקב את אוזניהם של ילדיכם הקטנים רצוי לבצע בשיטה שפתחה חברת Inverness ואותה משווקת בארץ חברת סטארבוקס. שיטת ניקוב זו כוללת סגר בטחון בצורת כובע ונחשבת לשיטה המתקדמת והבטוחה ביותר.

 

ניקוב חורים באוזניים לתינוקות – לבצע זאת במדויק ובמקצועיות

 

ככל שחולף הזמן, אנו נחשפים לממדיה של תופעה ייחודית: ניקוב האוזניים של תינוקות. אכן, הורים רבים רואים זאת לנכון להתחיל בגיל מוקדם – ולקשט את פניהם של הילדים עם עגילים. הנסיבות המובילות לכך הן רבות ומגוונות. בין אם מדובר במנהג תרבותי או שמא מדובר בנסיבות אחרות, על עובדה אחת אין כל וויכוח: מלאכת ניקוב חורים באוזניים לתינוקות תתבצע על ידי הגורמים הרלוונטיים.

בין אם התינוקות הם בני חודשיים, חצי שנה או מעט יותר גדולים, כדי לנקב חורים באוזניהם יש לפנות אל המומחים – ולהתחיל בשיתוף הפעולה. במילים אחרות, ולאור העובדה כי ההשלכות על משימה זו הן משמעותיות – יש לוודא כי בעלי המקצוע הרלוונטיים מחזיקים בוותק, בניסיון ובהכשרה הדרושים.

כמו כן, חשוב לא פחות לדעת להתנהל היטב עם תינוקות – שכן לאור גילם הרך בשנים הם עלולים מעט להתפרע או להשתולל. כך או כך, יש לבצע את העבודה כהלכה – החל מבחירת המיקום המדויק בתנוך ועד סוג העגילים עמם יתבצע הניקוב. כמו כן, נקודה חשובה לא פחות ואף יותר הינה שמירה על סטריליות מקסימלית – תוך המלצה על המשך הטיפול באזור לאחר הניקוב.

 

לבצע את המשימה במומחיות הדרושה

 

מתלבטים מתי לנקב את אוזניהם של ילדיכם? בין אם מדובר בגיל חודשיים ובין אם מדובר בגיל שנה, על משימת ניקוב זו להתבצע תוך שימוש בסגר בטחון בצורת כובע. שיטה מתקדמת, חדשנית ואיכותית זו פותחה על ידי חברת Inverness ומשווקת ברחבי הארץ על ידי חברת סטארבוקס. זאת ועוד, תוך שימוש בעגילי זהב העומדים בתו התקן הישראלי.

 





 

 

 

באיזה גיל עושים עגילים לתינוקת

אם תשאלו אנשים שאינם בעלי ידע ובקיאות בכל הנוגע לעגילים ופירסינג, או שאינם מכירים ברגישות שיש בעשיית עגיל לתינוקת, מאיזה גיל אפשר לעשות עגילים לתינוקת, יש סיכוי סביר שתקבלו תשובות שגויות. 

 

עגילים לתינוקות מאיזה גיל

על מנת לעשות עגילים לתינוקת, יש כמה כללים ברורים וחשובים ביותר, שעל פיהם מומלץ לנהוג:

 

איפה עושים חורים באוזניים לתינוקות

חנויות תכשיטים ברחבי הארץ וכמו כן ישנם מכונים המבצעים חירורי אוזניים ופירסינג, מספקים שירות חירור גם לתינוקת.

 

כמובן שחשוב מאוד לבדוק את איכות וסטריליות המקום והעגיל איתו מנקבים ועושים את

החור לאוזן התינוקת.

 

איפה עושים עגילים לתינוקות-אינברנס

אנו בחברת סטארבוקס, מהווים את הנציגות הבלעדית של חברת אינברנס בישראל, בעלת שיטת החירור הייחודית, כבר מעל 10 שנים. השיטה שלנו, אידיאלית לתינוקות מאחר שהיא מהירה ושקטה. בנוסף, סגר הביטחון שלנו נועד להגן מפני הקצה החד של העגיל ולמנוע ממנו להתהדק על האוזן. בצורה זו, סגר הביטחון הייחודי שלנו מסייע בהפחתת אינפקציות וזיהומים אפשריים שנוצרים כתוצאה מלחץ הנוצר על האוזן. 

לכל שאלה צרו אתנו קשר: 

משרד: 03-6826650   

 054-3320201 

 054-3093333

 

הרשמה לרשימת תפוצה

יש לכם שאלה?
 
משרד – 03-6826650   |   054-3320201   |   054-3093333
INVERNESS Israel

 

 

הפעל נגישות

בניית אתרים