פתח תפריט
חייגו אלינו 054-3093333 כתבו לנו למייל נמצאים גם באינסטגרם בקרו אותנו בפייסבוק צפו בערוץ היוטיוב שלנו התקשרות באמצעות הוואטסאפ
 

INVERNESS Israel

ניקוב חורים באוזניים

עם סגר בצורת כובע

אינברנס ישראל >מאמרים > נזם-לאף > חורים-באוזניים-לילדות > ניקוב-חורים-באוזניים-לתינוקות > עגיל-רפואי > עגילי-זהב-צמודים-לילדות > עגילי-פירסינג > עגילים-צמודים-זהב >

עגילים צמודים זהב

 

בזכות עגילים צמודים זהב, ניתן יהיה ליצור מראה מרשים, יוקרתי וקלאסי. במקביל לכך, כדי שניתן יהיה לענוד אותם בהצלחה, באושר ובכל זמן שתבחרו בכך – יש לנקב אותם במיקום רלוונטי תוך הקפדה מלאה על סטריליות. כמו כן, יהיה עליכם לטפל כראוי באזור הניקוב של החורים – עד לכדי יצירת התוצאה הרצויה. בין אם מדובר בתינוקת שלך, אחת הילדות או שמא מדובר בך – כדי לבצע את המשימה באופן המקצועי והמרשים ביותר, יש לוודא כי ניקוב החורים כולל סגר בטחון בצורת כובע. פטנט ניקוב מתקדם זה פותח על ידי חברת Inverness – כאשר סטארבוקס משמשת כנציגה הישראלית הבלעדית שלה בארץ.

 

לענוד עגילים צמודים זהב

 

ככל שאנו מתבגרים, כך אנו מודעים יותר ויותר לאופן בו אנו מציגים את עצמנו; הדרך בה אנו משקיעים במראה החיצוני שלנו. בין אם מדובר בראיון עבודה, יום ראשון במשרד החדש, אירוע מיוחד או שמא מדובר במעמד אחר, אין ספק שמומלץ לטפח את עצמנו – כאשר בחירת תכשיטים הינה חלק משמעותי מכך. וזאת, כאשר רכישת עגילים צמודים זהב היא הבחירה המומלצת ביותר.

מעוניינים גם אתם לענוד עגילים אלו? בצדק! עם זאת, כדי לענוד אותם בהצלחה ובאושר יש לפנות אל המומחים לצורך ביצוע המשימה הבאה: ניקוב חורים באוזניים. כך, תוכלו להשתתף בכל אירוע ומעמד עם הופעה מרשימה וייחודית.

במקביל, כדי שמלאכת הניקוב תתבצע כהלכה, יש לפנות אל בעלי מקצוע המחזיקים בניסיון בתחום עיסוק זה. החל מבחירת העגילים, שיטת הניקוב ומיקומו, כמו גם אופן הטיפול לאחר ביצוע הניקוב – כך ניתן יהיה להגיע לתוצאה הרצויה ביעילות רבה.

 

להגשים חלום ולענוד עגילי זהב

 

ילדות, נערות ונשים עונדות עגילי זהב – שכן כך הן מרגישות נינוחות ויפות. לשם כך, רצוי בראש ובראשונה לנקב חורים במקצועיות הדרושה – תוך שימוש בסגר בטחון שצורתו כובע. שיטה מתקדמת זו פותחה על ידי חברת Inverness ומקדמת רבות את תהליך ההחלמה של אזור הניקוב. כמו כן, חשוב להדגיש כי כלל העגילים של החברה הינם היפו-אלרגניים ועשויים פלדת אל-חלד.

הרשמה לרשימת תפוצה

יש לכם שאלה?
 
משרד – 03-6826650   |   054-3320201   |   054-3093333
INVERNESS Israel

 

 

הפעל נגישות

בניית אתרים