פתח תפריט
חייגו אלינו 054-3093333 כתבו לנו למייל נמצאים גם באינסטגרם בקרו אותנו בפייסבוק צפו בערוץ היוטיוב שלנו התקשרות באמצעות הוואטסאפ
 

INVERNESS Israel

ניקוב חורים באוזניים

עם סגר בצורת כובע

אינברנס ישראל >מאמרים > נזם-לאף > חורים-באוזניים-לילדות > ניקוב-חורים-באוזניים-לתינוקות > עגיל-רפואי > עגילי-זהב-צמודים-לילדות >

עגילי זהב צמודים לילדות

 

בזכות עגילי זהב צמודים לילדות, ניתן יהיה להעניק להם מתנה מרשימה, איכותית ונצחית. במקביל לכל זאת, חשוב לא פחות לנקב את אוזניהן של ילדות אלו במקצועיות, בזהירות וביעילות רבה – תוך הקפדה על רמת סטריליות גבוהה. כדי לבצע משימה זו כראוי, מומלץ לוודא כי ניקוב החורים כולל סגר בטחון בצורת כובע. שיטה יעילה ובטוחה זו פותחה על ידי חברת  Inverness – ומשווקת על ידי הנציגה הבלעדית שלה בארץ, סטארבוקס. נדגיש כי שיטה ייחודית ומתקדמת זו מחזיקה ביתרונות רבים – תוך מניעת חשיפתו של העגיל והסוגר למגע בטרם הניקוב בפועל.

 

עגילי זהב צמודים לילדות – להגיע להחלטה הרצויה

 

כל אחד ואחת מאתנו מחזיקים בשאיפות שונות – החל מרכישת השכלה ועד מציאת עבודה. במקביל לכך, על הפרט הבא אין כל וויכוח: הקמת משפחה מחזיקה בערך עליון. בשל כך, אנו נשקיע משאבים רבים ביצירת קן נעים, אוהב ותומך; תא משפחתי חזק ויקר. כמו כן, ככל שחולפות השנים אנו נראה כיצד הילדות שלנו גדלות – כאשר אנו נעמוד לצידן ונסייע להן בכל שלב ושאלה.

כמו כן, במעמד חגיגי או סתם ביום שגרתי, אנו נעניק להן מתנות ייחודיות, עדינות וקלאסיות – כאשר עגילי זהב צמודים לילדות הם הבחירה הנפוצה והמומלצת ללא כל ספק. אם לילדות שלכן עדיין אין חורים באוזניים, חשוב בראש ובראשונה לפנות אל הגורמים הרלוונטיים ולבקש שינקבו חורים באוזניהן.

על פעולת הניקוב להתבצע כהלכה, תוך שימוש בציוד הרלוונטי, עבודה מדויקת כמו גם שמירה על סטריליות והיגיינה ברמה גבוהה ביותר. כך, ניתן יהיה להגיע לתוצאה הרצויה ללא בעיה – כמו גם להוביל לכדי תקופת החלמה יעילה.

 

ניקוב חורים באוזניים לפי שיטה מתקדמת

 

אומרים כי תכשיטים הם החברים הטובים ביותר של כל ילדה, נערה ואישה. במקביל, כדי שהן יוכלו לענוד עגילי זהב כראוי כל שנותר לעשות הוא לוודא כי הניקוב של האוזניים מתבצע עם סגר בטחון בצורת כובע. שיטה מרשימה זו פותחה על ידי חברת Inverness.

 

הרשמה לרשימת תפוצה

יש לכם שאלה?
 
משרד – 03-6826650   |   054-3320201   |   054-3093333
INVERNESS Israel

 

 

הפעל נגישות

בניית אתרים