פתח תפריט
חייגו אלינו 054-3093333 כתבו לנו למייל נמצאים גם באינסטגרם בקרו אותנו בפייסבוק צפו בערוץ היוטיוב שלנו התקשרות באמצעות הוואטסאפ
 

INVERNESS Israel

ניקוב חורים באוזניים

עם סגר בצורת כובע

אינברנס ישראל >בלוג 6 >

עגילים באוזן- שמות וסוגים

סוגי עגילים

עגיל הוא תכשיט הנענד על האוזן. רוב העגילים ובייחוד החלקים הבאים במגע עם האוזן, עשויים מתכת (זהב K14, סטייל, ציפוי זהב K24 ועוד) אך קיימים גם עגילים מפלסטיק וסוגים נוספים.


ישנם מספר סגנונות שבהם העגיל ממוקם על האוזן אשר משפיעים על צורת העגיל ועיצובו, הנה כמה סוגי סוגי עגילים באוזן:

 

שמות לעגילים

ישנם מכונים או חנויות תכשיטים, המייצרות או מעצבות עגילים ומכנות אותם בשמות שונים. שמות אלו לרוב ישמשו ככלי שיווקי נחמד אך לא יהיו בעלי משמעות במבנה העגיל או בצורה שבה הוא ממוקם על האוזן. אך לעיתים ישנה חשיבות לשם העגיל כמו למשל שימוש בשמות האבנים לשם העגיל. לדוגמא אבן חן ספיר זוהי אבן כחולה אשר מייצגת את חודש ספטמבר ,אבן רובי היא חן אבן אדומה אשר מייצגת את חודש יולי. 

 

שמות סוגי העגילים

שמות סוגי העגילים מסווגים על פי מיקום העגיל על האוזן. שמות העגילים הנמצאים על תנוך האוזן, מקוטלגים מהאזור הנמוך ביותר של התנוך – עגיל ראשון, ככל שעולים באזור התנוך, שמות העגילים הצמודים לאוזן עולים בסדר עולה לעגיל שני ועגיל שלישי. 


שמות של עגילים הנעשים על אפרכסת האוזן, בעלת סחוס קשיח יותר מהתנוך, משתנים גם הם בהתאם למיקום פנימי או חיצוני יותר באפרכסת (קונצ', טראגוס, הליקס וכדומה) ובמרחק של העגיל מהתנוך (הליקס, הליקס נמוך הליקס קדמי). 

 

ישנם סוגי עגילים שלא ניתן לעשות בעזרת אקדח חירור אלא רק בעזרת מחט פירסינג.
עגיל ראשון, שני ושלישי וסוגים מסוימים של הליקס, ניתן לבצע בעזרת אקדח חירור, בעוד שאת שאר רק בעזרת מחט פירסינג.

 

אינברנס-סוגי עגילים שונים

אנו בחברת סטארבוקס, מהווים את הנציגות הבלעדית של חברת אינברנס בישראל כבר מעל 10 שנים. לקוחותינו הרבים, נהנים מחירור האוזן לטובת ענידת עגיל ראשון, שני, שלישי ונזם ההליקס, בשיטת החירור הייחודית של אינברנס וכמו כן מסוגר העגיל ייחודי בעל צורת כובע, אשר מונע הפעלת לחץ על האזור המחורר. מוזמנים להנות גם אתם מהעגילים שלנו, אשר כולם היפו-אלרגניים, עשויים פלדת אל-חלד, ללא ניקל ובעלי קצה כירורגי דק לניקוב העדין והבטוח ביותר. כמו כן, בשיטה שלנו ניתן לעשות ניקוב חורים עם עגילים מזהב K14 אשר בעלי תו תקן ישראלי. לכל שאלה צרו אתנו קשר: 

משרד: 03-6826650   

 054-3320201 

 054-3093333

 

הרשמה לרשימת תפוצה

יש לכם שאלה?
 
משרד – 03-6826650   |   054-3320201   |   054-3093333
INVERNESS Israel

 

 

הפעל נגישות

בניית אתרים