פתח תפריט
חייגו אלינו 054-3093333 כתבו לנו למייל נמצאים גם באינסטגרם בקרו אותנו בפייסבוק צפו בערוץ היוטיוב שלנו התקשרות באמצעות הוואטסאפ
 

INVERNESS Israel

ניקוב חורים באוזניים

עם סגר בצורת כובע

אינברנס ישראל >בלוג 7 >

עגיל שני באוזן

עגיל באוזן

עגיל הוא תכשיט הנענד על האוזן. לעיתים קרובות משתמשים במושג "עגיל", על מנת לציין כל תכשיט טבעתי הנענד בכל מקום שהוא בגוף.  מונח מדויק יותר לתכשיטים כאלו, אשר אינם נענדים על האוזן ואשר מצריכים בדרך כלל חירור, הוא פירסינג. פירסינג, הינו הליך קוסמטי בו מנוקב האזור על ידי איש מקצוע  בעזרת מחט סטרילית על מנת לענוד תכשיט באזור הרצוי. רוב העגילים ובייחוד החלקים הבאים במגע עם האוזן, עשויים מתכת, אך קיימים עגילים מפלסטיק ועוד. 

 

עגיל רפואי באוזן

הרעיון שמאחורי ענידת העגיל הרפואי פשוט למדי.  מדובר בעגיל סטרילי העשוי ממתכת חלקה, ללא בליטות או שריטות, המסייע לאוזן להסתגל לשינוי שחל בה ולאמץ את הגוף הזר (העגיל) בצורה טובה לגוף.


את העגיל הרפואי יש לענוד כ- שישה שבועות, כדי לאפשר לאוזן להתרגל לגוף הזר שהוחדר אליה. מקרים בהם אנשים מוותרים או מזלזלים בענידת עגיל רפואי למשך זמן ההחלמה הרצוי, מגבירים את הסיכוי לאינפקציה בתנוך האוזן ולזיהומים אחרים.


לעיתים, אנשים ממהרים להסיר את העגיל הרפואי ולהחליפו בעגיל יפה ואופנתי יותר דבר שעלול לגרום לאינפקציה וזיהום.


לכן, כאשר ישנה בידיך האופציה לבחור את העגיל מתוך מבחר רחב ומגוון של עגילים רפואיים בעלי עיצובים שונים לניקוב האוזן ייתכן לא תמהרו להחליפו כל כך מהר.

שני עגילים באוזן

ניתן לעצב את האוזן כך שישנו יותר מחור אחד באוזן. את מיקומם של העגילים בתנוך האוזן, מקטלגים בצורה הבאה:

 

טיפים למניעת זיהומים

על מנת לעבור את תהליך ההחלמה של האוזן בצורה טובה, חשוב שתשימו לב לדברים הבאים:

 

אינברנס ישראל – ניקוב עגילים

אנו בחברת סטארבוקס, מהווים את הנציגות הבלעדית של חברת אינברנס בישראל כבר מעל 10 שנים. לקוחותינו הרבים, נהנים מחירור האוזן לטובת ענידת עגיל ראשון, שני, שלישי ונזם ההליקס, בשיטת החירור הייחודית של אינברנס וכמו כן מסוגר העגיל ייחודי בעל צורת כובע, אשר מונע הפעלת לחץ על האזור המחורר. מוזמנים להנות גם אתם מהעגילים שלנו, אשר כולם היפו-אלרגניים, עשויים פלדת אל-חלד, ללא ניקל ובעלי קצה כירורגי דק לניקוב העדין והבטוח ביותר. כמו כן, בשיטה שלנו ניתן לעשות ניקוב חורים עם עגילים מזהב K14 אשר בעלי תו תקן ישראלי. לכל שאלה צרו אתנו קשר:
משרד: 03-6826650   

 054-3320201 

 054-3093333

 

הרשמה לרשימת תפוצה

יש לכם שאלה?
 
משרד – 03-6826650   |   054-3320201   |   054-3093333
INVERNESS Israel

 

 

הפעל נגישות

בניית אתרים